
Geçtiğimiz sezonu Bursa Nilüfer FK takımında kiralık olarak geçiren Furkan Saki imza sonrası yaptığı açıklamada, “Yakından tanıdığım İnegölspor’a gelmiş olmaktan mutluyum. Transferimin gerçekleşmesinden emeği gecen yönetim kuruluna teşekkür ediyorum. Takımın başarılı olabilmesi için elimden geleni yapacağım” dedi.