
Bakan Bak, tebrik mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Sinan Erdem Spor Salonu'nda oynanan Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play- off final serisi dördüncü maçında rakibi Beşiktaş GAİN’i mağlup ederek şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu tebrik ediyorum. Final serisinde mücadele eden siyah beyazlı ekibi de performansından dolayı kutluyorum."